sobota, 7 lutego 2015

Notka #3

Cześć ciasteczka wy moje kochane!
Podoba wam się szablon? Mnie osobiście bardzo! Zrobiła go wspaniała dziewczyna z Dellyland [KLIK]. Najlepsza Szabloniarnia EVER!! Alex zrobiła to wspaniale. Nie sądziłam, że będzie to tak wyglądać. Wygląda pięknie nie sądzicie?

Ok. Teraz ważniejsza część notki. 
Przed R20 pojawi się coś innego. Taka niespodzianka, żeby jeszcze bardziej was zniecierpliwić do tego pięknego, okrągłego rozdziału. Mam nadzieję, że się doczekacie

Więc ściskam was mocno i do napisania!

~Wika

6 komentarzy:

  1. To prawda,szablon piękny.
    Ale...
    Bolą strasznie oczy jak się na niego patrzy i czyta rozdział,a jako mam wadę wzroku i nie mam możliwości przeczytac na telefonie itp.
    No cóż... Żegnam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żegnam? Kończysz czytać bloga? Czyli tracę czytelników......

      ~Wika

      Usuń
  2. HAHAHA XD Miło mi że tak uważasz <3
    -LittleSadGirl aka Alex

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam bardzo, ale ja też mam wadę wzroku i nie wali po oczach aż tak... Hello. Ludzie.... Nie słuchaj anonimka. Jaj mam dosyć sporą wadę wzroku i mi nie wali po oczach i normalnie się czyta... Nie wiem o coc chodziło anonimkowi. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah....
      No ja tam nie wiem. Ale halo? Przeciez mozna sobie na komputerze wlaczyc sb wersje na tel. Hello!

      ~Wika

      Usuń
  4. Tɦanks for finally talking ɑbout > "#Notka3" < Liked it!

    Also visit my web site tytry errwerqwd

    OdpowiedzUsuń