wtorek, 16 grudnia 2014

Rozdział 20......... A może nie?+ Nowość!

Cześć!!
#1 Tytuł posta....... Tak wiem, troszkę dziwny. Ale. Nie ważne! Chodzi o to, że R20 będzie rossdziałem bardzo długim, bardzo ciekawym (mam nadzieję) i.......... Tyle. Taka okrągła 20! Będzie ważna notka do przeczytania. No. Wiem, wiem..... Zaśmiecam bloga notkami....... Ale...... Musiałam coś o tym napisać bo to ważne!

#2 Dodałam nowe zakładki :D Pytania do mnie i pytania do bohaterów! No i Poleć Swój Blog :D



Kocham was! Moje wy ciasteczka wy! Tak. Jesteście ciasteczkami! KW <3

~Wika

2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie rozdział 20 XD
    No, ale ciesze się, że będzie długi! *-* W końcu możnabyłoby to nazwać jubileuuszem? Nie no, dobra mnie lepiej nie słuchać XD
    Nie mogę doczekać się rozdziału!
    Oczywiście wpadam do zakładeee!
    Pozdraaawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon śliczny,ale strasznie mnie bolą oczy. Mam wadę wzroku.
    I nie mam możliwości czytac na telefonie czy tablecie i innych tego typu...

    OdpowiedzUsuń