sobota, 7 marca 2015

Notka #4

Szczerze? Nie wiem kiedy się to skończy..... Dlaczego inni blogerzy piszą rozdzialy "od tak" a ja? Idzie mi to jak krew z nosa..... Jestem młoda, ale czuje, że to jednak nie jest robota dla mnie..... Mam tych kilku czytelników, którzy są moim szczęściem, ale co oni mi dają skoro i tak JA nic nie daje. Ja czuje, że się wypalam. Tracę wenę i wgl chęć do pisania czego kolwiek. Czytam te....raz.....dwa.....  CZTERNAŚCIE blogów. W tym pięć ma pod każdym rozdziałem ponad 30 komentarzy. A u mnie..... 9.... To nie jest takie.. No pocieszające. KOCHAM WAS. Ale to jednak dobija, ze czytam blog w ktorym pod jednym rozdzilem jest 106 komentarzy, a u mnie tych komentarzy jest tyle pod wszystkimi postami! Co jest?! Nie moge tego zrozumieć.
Mogę wam to zdradzić.... Może ktoś, już to wie (Tak Agnes. Ty to wiesz xd). Przed R20 pojawi się...... One Shot. Już go kończę.
Będzie on o Raurze. Kiedyś ją shippowałam ale juz tego nie robie xd To są takie..... Skryte marzenia o Raurze.... Hmmm.... Może. No nie wiem.
Dobra. To by było na tyle. Postaram się dodać OS'a jakoś w przyszłym tyg. Ale nic nie obiecuję. Może nawet jutro, dzis..... Nie wiem.... Chce to zrobic jak najszybciej....
Więc kocham was moje ciasteczka.
Do napisania!!

~Wika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz